Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 31, 2011

HuMmMmMm ~

npa tah shri duaa ny aku tada mood -,-
ngan intrnt ggeyh2 . cm pa g . aku cm nk wt cmny jea ,
tp bule kaa aku wt cm tuu ?
ta mngkinnn ~
erghhh =,=
g skola , mstyy aku kenaaa kcaw nan hanis ( pgwas blakang aku , ska kcaw aku , tp dy tuu law shri ta dowk diam , ta sah , mstyy ada jgak dy nk kcaw aku or kwan aku , sllu nya aku ngan kwan aku r jd mngsa
kcaw dy )
tp kdang2 aku geram sgat2 ngan hanis uhh , ska kcaw aku .
dy pggl aku , aku wt cmny jea

hehex
tp law ta g skola , dowk umaa bowinkk thap jebon trun laut g !
timaa jeaa laa ~
ayoyo ~
nk unlinee ponn aku daa jemuu . asyk2 unlinee .
kdang2 unlinee wt skit aty jeaaa .
ada jeaa org yg nk cri psai , aku ponn tataw apa motif depaa cri psai ngan org ?
pd gado nan bdax2 bwu nk up , beyh bek aku offlinee jeaa , agi bgoihh enn .